Kom hem till mig så gör vi nåt ihop!

HEJ ALLIHOPA!

Nu var det ett tag sen igen....hmm hur kan det komma sig att jag nu är så dålig på att blogga fast min dator är i full användo nu?! Svaret är vet ej, antar att det inte är tillräckligt med neards som läser så jag tar mig inte tid att knåpa ihop inlägg. Men försöker väl nudå.

Veckan som gått har varit SOLIG OCH FIN!!!!! Jag har fått mycket färg och har även jobbat hårt, har ridit minst 2 ibland 3 pållisar om dagen, longerat som fan och varit iväg på träningar i den otroliga värmen, PUST. Men men idag har jag varit LEDIG som på de flesta helger, så idag har min arbetsuppgift varit att sätta ihop en KLOTGRILL som jag fick av Johan idag, det var fan inte det lättaste kan jag lova er, men efter en timme el två så var den INTAKT, och jag är meget stolt över mitt verk. Så ja grillen har idag även invigts, det vart lite Karré och champinjoner med potatissallad till, gott. Men inget slår farsans grillning, läängtar tills ja kommer hem och ska få smarra i mig de!
Om jag inte skrev det i mitt förra inlägg så har jag och Anja nu kommit fram till att jag ska få 20 dagar semester, fyfan va skönt det ska bli! :)

Nej nu ska jag lyssna vidare på mysmusik sen ska jag gå och krypa ner under täcket med Baby, är as trött så kommer nog somna bums.

Puss & natti nuts





En liten vår/sommar bild:
Jag i Växjö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0