Du gör min dag.


Halla i stugan!


Det var typ 2 månader sen kanske som jag drog mitt senaste inlägg här i bloggen, men som jag kanske skrev då så har min kääära laptop varit inne på Elgiganten för lagning, och NU är den tillbaka, och jag är back in buisness så att säga ;)

I helgen som varit har Pappa och Helena varit här, dom hade med sig min fina cykel "Råsmarie" ett par sprillans nya sommardäck till Annmarie, min lilla hink grill och lite sommarkläder! Så ja igår var vi in till stan och spenderade ett antal timmar där, det hanns med att ätas 2 ggr, shoppa en del, ta en del öl och vin glas, men det var meget trevligt. Idag har vi skiftat däck, servat ANM o donat lite, nu är hon som ny vill jag påstå, och hon luktar inte hästskit längre, utan nu luktar det vattenmelon inuti, precis som hon ska :) gött!

Mitt helg sällskap drog sig hemåt vid 15 tiden, sedan dess så har jag varit och handlat lite på MAXI, och sedan bara legat i min bäddsoffa (som nu är utbäddad och FETT skön) jag har kikat sista asvnitten av Ponnyakuten, och så har jag sett filmen "White chicks" roligt. Kl närmar sig sovtajm och jag tror  jag ska gosa ner mig under täcket och läsa mina 3 senaste Ridsports tidningar, som följt med hit från K-byn.
Imorn är det jobbtajm igen, det är 5 dagars hård arbete, och på FREDAG ska jag in till stan och spendera helgen på hotell + spa med mammsen, ska bli så nice ! :D Har lite lyx nu, skönt.

Nej ha de gött och förvänta er mer regelbunden update här nu :)

Tjipp / Tjorv




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0