Första inlägget från Tungelsta!


HEJ ALLIHOPA!


Jag har inte kunnat skriva något då jag inte haft internet. MEN nu har jag...iaf fram till på Söndag kväll (lånar johan, som e anjas man)

Ja alltså, jag har nu flyttat till Stockholm - Tungelsta. Där jag bor i ett eget gulligt litet hus, och Ella bor i en utebox, både hon och jag börjar trivas riktidgt bra :D Denna vecka har jag jobbat alla dagar utom igår, och jag har kommit in i alla stallvanor nu. Har ridit mycket, både på Ella och Anjas hästar..det är jättekul :)
Vi har också varit iväg och tränat för Helena Persson, och nästa helg ska vi på kurs för Pia Pantzer, det ska bli roligt och kolla på :)

På tisdag kommer min älskling också, wohooo, längtar sönder :D
nej nu ska jag kika runt lite innan min dator kurkilerar.

SAAAKNAR ER ALLA <3 PUUUSS



Kommentarer
Postat av: Sandra

Fasen va fusk o ha ett sånt jobb! :) Gött o komma igång med ridningen på riktigt! Då får du se till att uppdatera här OFTA!! :D

2010-01-17 @ 11:41:58
URL: http://blombloggar.blogg.se/
Postat av: Helene

hmm.. man kan ju fundera på om du lånade hennes man eller om det va deras internet du snacka om ;D hahah!

2010-03-09 @ 01:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0