Find your strength in love

HALLOJ!
Igår blev en otroligt lyckad kväll, först hade jag Hella och Malin middag. Lite senare in på kvälln så kom Robban och Ica och förfestade med oss innan vi drog till Etage där vi firade in det nya året med dans så de heter duga!
Det var jättekul!

Idag har jag mått lite dåligt, sen har jag också varit på nyårsfika hos Helene & Göran, mysigt! Nu är jag helt slut o´ch tänker bara chilla tills det blir sovtajm. Imorn kommer min älskade hem igen, jippie, god i miss him.
Så imorn ska jag umgås med han, ska väl hinna rida och fixa stallet innan också.
BYYE

Lägger in en liten bild också på mig & hella <3




.


I decided long ago, never to walk in anyone's shadows
If I fail, if I succeed
At least I live as I believe
No matter what they take from me
They can't take away my dignity


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0