Castrol GTX


Hej allihopa!

Har inte kunnat blogga nåt, då min egna dator för efter ca 5 min och varje gång jag skyndat mig att skriva ihop nåt och när jag ska trycka på publicera så hänger sig min hääärliga dator. MEN nu är baby här och jag lånar hans dator, woho =) Idag har jag ridit med en tjej som heter Therese, jag red DAMP Ella och hon Arne, det var lite halt men annars gick det bra. Nu på kvällen har jag och C-A chillat och lagat mat och myst, nu blire väl film snart o frukstund ;) haha.

Imorn ska jag rida Paddel, en fuxig buffel får se hur fan det går! På torsdag ska jag och Anja till ridhuset med Ella och ha lite markarbete/cavaletti, får se hur det går....
Längtar till imorn kväll för då är det nystart av ANDRA AVENYN, såå spännande just nu hehe, ge mig imorn 21.00

BYYYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0