Bloggen är mongo seg.


Hej allihopa!

En liten kort update kommer här. Idag har babe hjälpt mig lite i stallet, så att jag vart klar lite tidigare...då åkte vi till Västerhaninge och fikade på kondis, mysmys sen köpte vi med oss semlor hem. Nu ikväll så har vi varit till til ridhuset med Ella och Anton, hon var sjuuuuukt duktig på att gå in idag, är så stolt. Sen har vi också färgat mitt hår som var liiiite utväxtigt haha, blev lite bättre faktiskt. Nu är kl 21 och jag är trött och ska nog lägga mig, imorn blir en fett lång dag. BYYYE

Förresten, grattis till min älskling som fyller 22 hela år imorn.

P.S - Ännu flera bilder från Tungelsta ligger nu på Facebook =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0