love

Halloj!
Idag har varit en mycket seg dag...jag sov till 11.24 ett av mina rekord tror jag faktiskt.
Vid halv ett for jag till stallet, åkte och handlade med Barbro sen mockade vi och fixade stallet, struntade i att rida då det nästan var skymningsdags. Så  jag åkte hem och ja sedan dess så har jag duschat och nu sista timmen så har jag legat under täcket och läst ut en bok som jag läst ett tag som heter "14 år till salu" den var mycket gripande och bra, hemsk men verkligen läsvärd.

Imorn är det Måndag, och jag tänkte åka ut till stallet tidigt på morgonen sedan blir det stan där bilen ska tvätas städas och fixas lite, kanske ska träna med M.V också, sen ska jag nog sova hos Mammi (för ANM ska torka i garaget) och sen på Tisdag kommer min älskade Baby <3 hem igen, jag saknar honom sjukt mycket, usch. Men snart är vi tillsammans igen, iih :) Nej nu ska jag nog krypa ner under täcket igen och läsa lite Cosmo. Tjipp



K Ä R L E K

<3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0